a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;}

Game Over :')

Tenet , tenet , game over lah biy , kau memang nak kita putus ?  Haha , lastly aku buad keputusan sendiri , kita putus , happy kan kau sekarang :') 5 sebab kenapa aku nak putus dengan kau lah babyboo .
1 : kau buad aku macam kayu .
2 : kau pentingkan membe kau dengan motor dari aku .
3 : kau suka buad aku tertunggu-tunggu call kau .
4 : kau suka tuduh aku bukan-2 ,
5 : kau suka buad aku menangis :')
Biy , aku nak pesan , even aku dah mati , jangan menangis pasal aku , jangan cari aku lagy , jangan call aku , jangan text aku , ex kau sorang ny terok kan biy :') wink-2 aku sedar lah sayang , #kau buad aku macam barang mainan , kau nak aku faham kau jeh , but hati and perasaan aku ? ada kau ambk tahu ? ade kau kesah ? tak dee pon sayang ;'( kau buad aku kecewe biy , kenapa buad aku macam ny ? apa salah aku ? pernah aku buad dosa dengan kau biy ? takkan , tapii kenapa aku ? hmp , aku tahu kau tiptop , sekejap jeh kan boleh dapad awex , aku tahu kau boleh cari yang lebih baik :'(
Last aku nak cakap dekad kau ILOVEYOUSOMUCHBABY :'(
kbye , takecare , lepas ny aku tak boleh jaga kau dah , kau jaga makan minum kau okay , jangan kecewe kan orang yang kau sayang :'(